zaterdag 2 maart 2019

Griep en Carnaval.


Eigenlijk voel ik me nog niet bekwaam om in een stoel te zitten. De griep heeft me te pakken, ondanks de griepprik die ik elk jaar trouw haal. Enkele dagen toch goed ziek op bed gelegen en nu zou ik er misschien ook het beste weer naartoe gaan. Maar dan slaap ik ’s nachts zo weinig. Dan maar op de bank liggen of op mijn sta-op-stoel. Donderdag heb ik de –gelukkig korte- raadsvergadering teruggekeken en vrijdag artikeltjes gemaakt voor de wekelijkse pagina in de Langstraat. Carnaval is er ook dit jaar voor mij niet bij. Ik blijf liever binnen.
De kleinkinderen zijn helemaal klaar voor carnaval, al is jammer genoeg Cas ziek. Hopelijk is hij weer opgeknapt als de optocht komt. Oma zal natuurlijk wel weer ergens van de partij zijn. Zij was vrijdagochtend al naar de schooloptocht van Youri en Anouk gaan kijken. Ik kan je de carnavalsfoto’s van onze jongens en meiden laten zien bij dit weekendbericht. Van de optocht van Robyn moest ik in verband met privacy van andere kinderen een uitsnede maken. Daarom ook geen video van de schooloptocht van Youri en Anouk helaas. Daar moet je het mee doen deze week. Ik ga snel weer op de bank liggen.
(Bron: familiearchief f. van son: carnaval 2019).






Geen opmerkingen:

Een reactie posten