zaterdag 10 september 2016

Rustig? Vergeet het.....



De eerste week van mijn ‘gedeeltelijk pensioen’ is achter de rug. Nou. Dan wil ik wel eens zien hoe dat eruit ziet als ik volledig met penioen zal zijn. Ik heb het nog nooit zo druk gehad als deze week. Thuis gebeurt ook namelijk veel meer dan ik verwachtte. Daar deed ik nu een hele week aan mee: kleindochter uit school halen; naar mijn andere dochter om even de vakantiefoto’s te laten zien en even bij te praten; even een ziplaatsophogertje halen; maandelijkse boodschappen doen omdat koelkast en vriezer na de vakantie uiteraard leeg zijn; finish van mooie etappes van de Vuelta d’Espana kijken op tv en na het eten samen met het gezin van Meike en Ronald op donderdag,  de raadsvergadering op donderdagavond bezoeken. Vrijdagochtend naar de revalidatiearts in het Aphia in Breda; KPN bellen omdat mijn internet steeds stoort en de tv’s uitvallen en vervolgens vrijdagmiddag tot de conclusie komen dat ik deze week nog geen gelegenheid had om mijn mailtjes van de genealogie te bekijken en te verwerken. 
Wat een leven...................                                                             
Nou, maar ik klaag niet. Het was leuk en vooral gezellig met José. Kleinzoon Youri vond het leuk dat opa thuis was en met hem speelde; Anouk vertelde tegen Opa hoe leuk het was op haar eerste schooldag in groep 3. Ze zat namelijk naast Thomas. Beter had niet gekund. Robyn is bezig om haar speentje te vergeten. Ze wordt namelijk al groot. Daar moet ik als opa natuurlijk ook op reageren. We maakten een afspraak met Tommy en Nienke om samen foto’s te kijken en de vakanties te bespreken én tot slot: vandaag gaan oma en opa een keertje samen met Inge, Emma en Renée een leuke dag genieten. Het is er nu nog weer voor. Van de ‘slechtstste zomer sinds mensenheugenis’ zijn we na enkele weken tropisch en subtropisch weer ‘veranderd’ naar de warmste septemberdagen ooit. Ach ja, wij Nederlanders klagen graag hé........ Tot volgende week!                                                                          (Bron: Anouk in groep 3, Robyn ontwent haar speentje 09-2016).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten