zaterdag 25 juni 2016

Ik zou nog even......



Ik heb je vorige week beloofd, dat ik vandaag nog even terug zou komen op Vaderdag. Je miste nog enkele foto’s. Die kon ik vorige week zaterdag natuurlijk niet plaatsen, want anders zouden Papa Ronald en Papa wouter weten wat hun zoontje bij oma geknutseld had.
Op de foto kan je zien dat met hart en ziel geverfd werd. Alles werd geverfd, tot en met handen, gezicht en tafel toe. Maar dat mag. Zeker als het om een cadeautje gaat. Bij deze dus nog de foto’s.
Afgelopen week was er voor mij een als een klimtijdrit. Mijn gezondheid ging weer op de weg naar boven. Ik ben er nog niet, maar de verbeteringen zijn duidelijk merkbaar. Daarmee kunnenheb ik ook meteen de extra medicijnen weer opgeborgen.
Het was -terugkijkend- een drukke week met een vergadering van de Medezeggenschapsraad van mijn werk, waarvan ik voorzitter ben.
Een tweede avond werd gevuld met een interpellatieraadsvergadering, waar ik getuige was van echte en mijns inziens terechte boosheid van een woordvoerder van een van de coalitiepartijen en van opmerkingen van een minderwaardig niveau -waarvan ik vind- dat de voorzitter best had mogen, nee moeten optreden. Gelukkig escaleerde het niet verder en ging men uiteindelijk over tot de orde van de dag.
Dan hebben we samen met onze oudste kleindochter gisteren nog even haar verjaardagscadeautje uitgezocht. Een goede keuze Emma. En nu moet je nog twee weekjes wachten tot je het krijgt. Dat hebben we afgesproken. Een taartje en pannenkoeken en de vrijdag was weer voorbij. Oh ja. Ook nog even een volle tank benzine gehaald bij onze zuiderburen. 28 cent per liter maar liefst goedkoper. Zit dat 'kwartje van Kok' dus nog steeds als extra accijns op de benzine. Jammer dat we daar nooit over afgesproken hebben, dat we dat ook nog eens terug zouden krijgen.....
Dit weekend staan diverse dingen op het programma: het kopen van mijn nieuwe laptop; daarnaast het WK wielrennen op de weg in diverse landen; schoonmaken van mijn aquarium; kijken…… hoe een kast voor José in elkaar wordt gezet en tot slot ook nog het samenstellen van mijn deelnemerslijst voor de Tourtoto. Zeg maar eens dat ik het niet druk heb! En dan moet ik ook nog even tijd vinden om op mijn hometrainer te stappen uiteraard. Want mijn gezondheid blijft bij mij op nummer één!
(Bron: familiearchief f.v.son: Youri en Cas maken bij oma hun vaderdagcadeautje 2016)   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten