dinsdag 30 december 2014

Meer en beter !

Nog juist voor het nieuwe jaar heb ik op mijn blog de gegevens uitgebreid en waar nodig aangepast. Dat was nodig omdat ik, mede dankzij de hulp van vooral Hans van Broekhoven en Hans Vogels en enkele anderen aanvullingen en soms verbeteringen vond in mijn Genealogie. 
Er blijft nog een aantal vragen over. Die vindt u op deze blog onder 'Wat ik weten wil'. 
Onderzoek naar de geschiedenis en genealogie van mijn familie is nooit af. Steeds roept gevonden informatie nieuwe vragen op. 
Zowel de Stamboom, de geschiedenis en het bronnenoverzicht hebben uitbreidingen ondergaan. Zo heb ik de bronnen vermeld bij de personen in mijn 'Stamboom' om anderen nog beter in staat te stellen onderzoek te doen. Ik hoop natuurlijk op informatie, zodra ook zij aanvullingen of nadere gegevens gevonden hebben. 
Kopieert u van mijn site: graag met vermelding van de bron. Dank u wel! 
Heeft u aanvullingen of verbeteringen ?
Graag met vermelding van de herkomst van uw gegevens (de bron) naar
genealogie.van.son@gmail.com

Alvast bedankt en een gelukkig nieuwjaar! 


Frans van Son
30-12-2014.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten