zaterdag 12 februari 2022

Ze flikte het weer....

Ze heeft het weer 'voor mekaar'. Vooral dankzij de nimmer aflatende steun en zorg van José ben ik er weer bovenop aan het komen. Zo gaat dat al jaren. In het afgelopen jaar en ook na de medische ingreep van 31 januari in het Amphia, is José telkens degene die mij er weer bovenop helpt. Mijn steun en toeverlaat. Ze omringt me met zorg en begeleidt me. Ze is er altijd, als ik haar nodig heb. Je mag gerust spreken van een mantelzorgster XXL en dat is nog te weinig lof. Zonder haar was ik in de afgelopen jaren niet elke keer opgekrabbeld, na weer een abonnementsbezoek aan Amphia Breda. Een hartje waard. Ze verbindt me wanneer dat nodig is en is er dag en nacht onbaatzuchtig voor mij. Ik voel me echt bevoordeeld. Dat besef ik en dat mogen ook jullie van mij weten. Gelukkig vindt zij ook zelf weer haar draai. Ze werkte beneden aan een nieuw eigen ontwerp schilderij. Met reliëf met slijpsel, papier en hele kleine steentjes. IK vind het weer prima gelukt. Fijn, dat ze haar creativiteit weer wil botvieren.

Raad

Donderdag ging ik ’s avonds naar de gemeenteraad om de vergadering bij te wonen en op vrijdagochtend artikelen te maken voor mijn pagina in het weekblad. Je merkt, dat je nog lang niet de oude bent, maar de pagina is weer geupload. 

Oppakken

Ik heb ook weer tijd en zin gevonden in het verder werken in mijn nieuwe familieboek. Een paar uurtjes, verspreid over de week. Gisteren kwamen de jongens weer ontbijten en Sem bleef een ochtend bij ons. Ik had gisteren geen tijd om de verrichtingen te volgen van onze sporters op de olympische spelen in Peking, tenminste ‘s ochtends niet. Vanavond gaan we naar vrienden elders in ’t Veer voor een gezellig avondje samen. Langzamerhand lijkt de pandemie die corona heet, zich toch een beetje gunstiger te ontwikkelen. Als nu ook het weer nog wat warmer wil worden en zonniger blijven, dan kan ik weer met een gerust hart op de scootmobiel en hopelijk na mijn ingreep ook binnenkort weer in de auto. Alles gaat zijn gangetje na enige weken stilstand. Volgende week hoop ik ook weer naar de fysio te kunnen, al moet ik wel voorzichtig zijn met de linkerarm. Woensdag op controle voor de ICD-Pacemaker en daarna positief weer verder.

(Bron: familiearchief f.van son)




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten