zaterdag 15 juli 2023

Het is even over...

We hebben nu in een paar dagen tijd een hele stapel verjaardagvieringen achter de rug. Nu is het gelukkig even wat rustiger, want de vakantie is aangebroken.

Feestjes

Cas en Sem vierden afgelopen zaterdag hun feestje. Gezellig en heerlijk eten aan het slot. Zondag deden we dat nog eens dunnetjes over. De verjaardag, de 16e, van Emma. De weergoden werkten niet zo goed mee als zaterdag, maar het was desondanks gezellig en ook daar hadden we heerlijk gegeten. Niet zo heel erg die verjaardagen dus. Gezellig om weer eens zowat iedereen bij elkaar te zien.

Volle week

Maandag kreeg de auto een grote beurt en dinsdag kwamen Pieter en Tara met hun gezin bij ons eten. Heerlijk gegeten weer en uiteraard ook dit keer weer gezond. Robyn ging op mijn laptop en tekende in een mum met pixels een poes. Vraag me niet hoe ze dat doet. Een van onze kleinkinderen, Daan dus, liet ook weer zien dat hij uit het goede hout gesneden is. Hij gaat aan de slag bij de MAC om wat centjes bij te verdienen en om te laten zien, dat hij graag de handen uit de mouwen steekt.

Verder

Donderdag kwam Luuk en was het ’s avonds voor mij de laatste gemeenteraad voor de vakantie. Vrijdags snel even de artikeltjes maken voor mijn wekelijkse pagina. We gingen ook deze week een ijsje eten en we reden door de bossen naar Meerseldreef om daar samen lekker op ons gemak te lunchen. Vanavond komen onze vrienden. Het lijkt een week zoals vele anderen, was dat maar zo.  Een kort weekendbericht. Ik heb even andere dingen aan mijn hoofd.

(bron: familiearchief f. van son)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten